Імкнемся быць лепшымі
Наша кампанія імкнецца быць лепшай ва ўсім, у тым ліку захаванне нормаў этычных дзелавых паводзін і комплаенс. Прытрымліваючыся нашай місіі, мы ўсведамляем сваю адказнасць перад спажыўцамі і таму не ідзем на кампрамісы ў пытаннях сумленнай і добрасумленнай працы.
Мы строга кіруемся патрабаваннямі заканадаўства і нашымі каштоўнасцямі, якія замацаваны ў Кодэксе паводзін. Этычныя і адказныя дзелавыя паводзіны — гэта неад’емны складнік карпаратыўнай культуры, якая служыць асновай для ўмацавання даверу да нашай кампаніі.
Speak up Партал і агульная паштовая скрыня Групы Камплаенс і Этыкі Еўразіі
Мы лічым, што кожны чалавек, незалежна ад таго, працуе ён у кампаніі ці не, мусіць мець магчымасць паведамляць пра выпадкі неэтычных і неправамерных паводзін персанала кампаніі, яе партнёраў, пастаўшчыкоў і падрадчыкаў.
Для гэтага ў групе кампаній STADA укаранілі сістэму інфармавання — гэта Speak up Партал, а таксама агульная паштовая скрыня (
- махлярства;
- карупцыю;
- парушэнні у сферы абароны канкурэнцыі (антыманапольныя патрабаванні);
- канфлікт інтарэсаў.
Калі Вам стала вядома пра падобныя выпадкі неправамерных паводзін, напішыце нам па адрасе: eurasia_compliance@stada.kz ці наўпрост запоўніце зварот на Партале, па спасылцы https://www.
Група кампаній STADA гарантуе прыватнасць інфармацыі, якая паступіць.
На паштовую скрыню Групы Камплаенс і Этыкі: eurasia_compliance@stada.kz Вы можаце адпраўляць любыя пытанні і прапановы, якія цікавяць вас, дзеля паляпшэння сумеснай працы на карысць пацыентаў і спажыўцоў.