Назад

Камплаенс

Імкнемся быць лепшымі

Наша кампанія імкнецца быць лепшай ва ўсім, у тым ліку захаванне нормаў этычных дзелавых паводзін і комплаенс. Прытрымліваючыся нашай місіі, мы ўсведамляем сваю адказнасць перад спажыўцамі і таму не ідзем на кампрамісы ў пытаннях сумленнай і добрасумленнай працы.

Мы строга кіруемся патрабаваннямі заканадаўства і нашымі каштоўнасцямі, якія замацаваны ў Кодэксе паводзін. Этычныя і адказныя дзелавыя паводзіны — гэта неад’емны складнік карпаратыўнай культуры, якая служыць асновай для ўмацавання даверу да нашай кампаніі.

Наша гарачая лінія

Мы лічым, што кожны чалавек незалежна ад таго, працуе ён у кампаніі ці не, павінен мець магчымасць паведамляць аб выпадках неэтычных і неправамерных паводзін персаналу кампаніі, яе пастаўшчыкоў і падрадчыкаў.

Для гэтага ў групе кампаній STADA ўкаранёна сістэма інфармавання — «гарачая лінія», якая дазваляе любому чалавеку накіроўваць паведамленні аб выпадках і фактах невыканання нормаў камплаенс, менавіта:

  • махлярства
  • карупцыі
  • парушэнняў у сферы абароны канкурэнцыі (антыманапольных патрабаванняў)
  • канфлікту інтарэсаў

Калі Вам стала вядома пра падобныя выпадкі неправамерных паводзінаў, напішыце нам на «гарачую лінію» ciscompliance@stada.ru .

Група кампаній STADA гарантуе канфідэнцыяльнасць інфармацыі, якая паступіла на «Гарачую лінію».

eo