Місія і каштоўнасці
STADA — міжнародная фармацэўтычная кампанія, якая ўжо больш за 125 гадоў прытрымліваецца сваёй місіі — клапаціцца аб здароўі людзей у якасці надзейнага партнёра. STADA імкнецца да таго, каб прэпараты, вырабляемыя кампаніяй, былі ўпэўненым выбарам прафесіяналаў і спажыўцоў ва ўсіх краінах яе прысутнасці.
Ключавыя напрамкі бізнесу STADA — сегмент Consumer Healthcare (безрэцэптурныя прэпараты, харчовыя дабаўкі, касметыка, медыцынскія вырабы) и і джэнерыкі, у тым ліку спецыялізаваныя прэпараты. Кампанія надае прыярытэт якасці прадукцыі: уласныя і кантрактныя вытворчыя пляцоўкі кампаніі ва ўсім свеце працуюць у адпаведнасці з адзінымі міжнароднымі стандартамі якасці (GMP).
Клапаціцца аб здароўі людзей у якасці надзейнага партнёра.
Прадукцыя пад брэндам STADA з'яўляецца выбарам прафесіяналаў і спажыўцоў ва ўсіх краінах прысутнасці кампаніі. STADA апярэджвае рынак з пункту гледжання росту і прыбытку.
Прыстойнасць
(Integrity)
Прадпрымальніцтва
(Entrepreneurship)
Адаптыўнасць
(Agility)
Адна STADA
(One STADA)
Нашы каштоўнасці
Агульныя каштоўнасці дазваляюць нам дасягаць амбіцыйных мэт, забяспечваючы рост і поспех STADA ў доўгатэрміновай перспектыве.
ПРЫСТОЙНАСЦЬ
(Integrity)
ПРАДПРЫМАЛЬНІЦТВА
(Entrepreneurship)
Кожны з нас прыўносіць новыя ідэі і рашэнні, робіць унёсак у рост і развіццё кампаніі.
АДАПТЫЎНАСЦЬ
(Agility)
Кожны з нас — лідэр зменаў. Гнуткасць і рашучасць — аснова нашага развіцця і шляхі да поспеху.
АДНА STADA
(One Stada )
Мы дзейнічаем у інтарэсах кампаніі ў цэлым, поспех STADA важнейшы, чым інтарэсы асобных функцый і падраздзяленняў.
Наша місія – Ваша здароўе